Életmód

15+ ember, aki a figyelmetlensége miatt került hatalmas bajba

A tudósok számításai szerint az agyunk körülbelül 2,5 petabájt információra képes emlékezni. Ez nagyjából 25 milliárd fénykép méretével egyenlő, ám úgy tűnik, hiába. Még ennek a hihetetlen képességnek a birtokában is bemegyünk olykor egy szobába, majd rájövünk, hogy azt se tudjuk, miért mentünk, vagy megnézzük az időt a telefonunkon és rá 2 másodpercre elfelejtjük. Az agyunk tehát egy csodálatra méltó szerkezet, ám mint minden király cuccnak, ennek is vannak apróbb hibái.

• Velem ez még jóval az okostelefonok kora előtt történt. Vonattal utaztam külföldre, majd taxival egy hotelbe mentem. Kivettem egy szobát, majd megkívántam a dinnyét, ezért elindultam, hogy keressek egy finom dinnyést a környéken. Egy másfél órát sétáltam, mire végre találtam egy jó helyet, és a tengerparton leülve elfogyasztottam a dinnyét. Ekkor döbbentem rá, hogy fogalmam sincs, hol van a hotelem, vagy, hogy mi a neve. Egy éjszakát a tengerparton aludva töltöttem, mire másnap jött a megvilágosodás, hogy vissza kellene mennem az állomásra, és megkeresnem a taxist, akivel tegnap utaztam. Így is tettem, és pár óra múlva szerencsére felbukkant a fickó, aki visszavitt a hotelhez. Azt mondta, máskor ne csináljak ekkora hülyeséget egy görögdinnye miatt. © PivBear / Pikabu
  • Van egy szokásom: amikor levetkőzök, mindig először a cipőmet veszem le, majd rögtön utána az ingemet. Hajnali 4-kor érkeztünk a reptéri átvilágításhoz, ahol megkértek, hogy vegyem le a cipőmet, én pedig teljesen megszokásból vele együtt elkezdtem kigombolni az ingemet, mire a lány közbevágott: „Uram, csak a cipőt!”. © FragsturBait / reddit
  • Életem szerelme elvitte szervizbe a telefonját, majd elfelejtette. Miközben a szervizben volt a telefon, az egyik régi telefonját kezdte használni, és annyira belejött a 2 hét alatt, hogy teljesen megfeledkezett róla, hogy az új telefonja szervizben van. Onnan jutott aztán eszébe az egész, hogy a telefonszervizes srác „hiányzol”, „drágám, várok rád”, és „újra veled akarok lenni” feliratú telefonos fotókat kezdett feltölteni az Instagramjára, és valaki megkérdezte tőle, hogy mik ezek a képek. © bizon36 / Pikabu
  • Lefekvés előtt úgy döntöttem, hogy meghallgatok egy hangoskönyvet, de persze elaludtam. 10 perc múlva felébredtem, és a hangoskönyv felolvasójának a hangjától megijedve el kezdtem üvölteni és rohangálni a lakásban: „Ki van itt?!”. A gyerekeim azóta is nevetnek.A barátnőm ezt a csokoládé tojást adta nekem húsvéti ajándéknak, én pedig gondolkodás nélkül a napon hagytam. © Podslyshano / Twitter

• Nehéz napom volt, ezért úgy döntöttem, hogy taxival megyek haza. Az operátor fehér Priust ígért nekem, ezért azt is kerestem. 10 perc múlva felbukkant egy, én pedig gondolkodás nélkül beültem és mondtam az otthonom címét.
    A sofőr elmosolyodott, és elindult. Már a házam közelében jártam, amikor megkérdeztem, hogy mennyi lesz a fuvar, mire közölte, hogy semennyi, ő valójában nem is taxis, csak látta rajtam, hogy milyen fáradt vagyok, ezért úgy döntött, hogy hazahoz. Nem fogadott el pénzt. Vannak még kedves emberek. © Elenstoyn / Pikabu
  • A repülőtéren dolgozom, és gyakran kell mondanom azt a mondatot, hogy „Köszönöm, következő!”. Egyszer egy fárasztó nap után elhatároztam, hogy eszek egyet a Mekiben. Odahajoltam a McDrive hangszóróhoz, majd amikor befejeztem a rendelést, csak annyit mondtam: „Köszönöm, következő!”. © Etchisketchistan / reddit
  • Éhes voltam, sütni akartam, de elejtettem a lisztet. Gondolkodás nélkül úgy döntöttem, hogy felporszívózom. Természetesen ez nagy hiba volt, mivel vízszűrős porszívónk van. Vagyis volt, mert most már tésztaszűrős. © Podslyshano / Twitter
  • Egyszer nem éreztem magam valami jól, és mivel mindig forró húslevessel gyógyítom magam, ha úgy érzem, hogy beteg leszek, ezért most is hozzáláttam. Apróra vágtam a sárgarépát, a hagymát, a húst, majd amikor az illatos leves végre készen volt, az egészet egy szűrőn keresztül a mosogatóba öntöttem. © Portarossa / reddit
  • Vonaton utaztam, hálókocsiban. Nem akartam, hogy valaki ellopja az ezüst fülbevalómat, ezért lefekvés előtt a poggyásztartó egyik kis zugába dugtam, hogy ne legyen szem előtt. Mondom ezt nektek már itthonról, a kanapén ülve, fülbevalók nélkül. © Podslyshano / Twitter
  • A feleségem bankba ment, hogy pénzt utaljon a szülei számlájára. 50 ezret kellett volna elutalnia, de az ügyintéző helyett az automatához ment, és levett 50 ezret, majd hazajött. Amikor hazajött és megkérdeztem tőle, hogy mit keres nála a pénz, csak ennyit mondott: „Ó, tényleg! Mit keres?!”. © Abraham.Simpson / Pikabu
  • Beraktam az ételt a sütőbe, majd bementem a szobába, és leültem tévézni. Elaludtam. Másnap reggel keltem fel, és az instant szívroham után rohantam a konyhába. Szerencsére annyira feledékeny voltam, hogy nem csak azt felejtettem el, hogy éppen vacsorát készítek, de még a sütőt is elfelejtettem bekapcsolni. © 0001byte / Pikabu
  • Nőnapkor úgy döntöttem, hogy bár nem szoktam ilyet, begöndörítem a hajam, hogy meglepjem a férjem. A függöny mögött található ablakpárkányra szoktam rakni a göndörítőt, mivel meleg, és itt nyugodtan ki tud hűlni. Legnagyobb meglepetésemre azonban most mégis tűz forró volt. Szépen lassan észrevettem, hogy elfelejtettem kihúzni az utolsó használat után, ami 4 hónapja volt, karácsonykor. © Muamar2 / Pikabu
  • Anyám Moszkvába küldött a nagybátyámmal. Pár napot töltöttünk ott, majd elindultunk haza. A vonatállomáson ültünk a csomagokkal, de még nagyon sok idő volt a vonat indulásáig. A nagybátyám mondta, hogy vigyázzak kicsit a csomagokra, amíg ő elmegy telefonálni egyet, felhívja anyámat, hogy elmondja kb. mikor érkezünk. Eltelt egy óra, semmi. Eltelt 2, 3 és a nagybátyám még semmi. 5 óra múlva már nagyon kellett WC-re mennem, de ott ültem a bőröndökkel és vigyáznom kellett rájuk. Egy házaspár ült velem szemben, akik látták, hogy bajban vagyok, ezért odajöttek és megkérdezték, hogy segíthetnek-e. Már épp készültünk hívni a rendőrséget, amikor a nagybátyám megjelent. Megöleltem, és siettünk a vonathoz.
    Kiderült, hogy a nagybátyám nem is hívta anyámat, csak mivel unatkozott, úgy döntött, hogy sétál egyet Moszkvában. Beült kávézni, majd úgy döntött, hogy megnézi Lenint, és teljesen megfeledkezett rólam. Csak akkor jutottam eszébe, amikor az útlevelébe nézve észrevette, hogy két vonatjegye van. © Kolotuha / Pikabu
  • Nemrég történt: megmostam az almát, majd jó alaposan szárazra töröltem egy szalvétával. Az almát ezután a kukába dobtam, én pedig hosszú ideig álltam ott a gyűrött szalvétával a kezemben, miközben azon gondolkodtam, hogy mit csináltam rosszul. © optcynsejo / reddit
  • Egy nő két szemüveggel szállt fel a vonatra – az egyik a szemén, a másik a hajában. A kalauz megkérdezte tőle, hogy miért van rajta két szemüveg, mire a nő közölte, hogy azt hitte, elhagyta, és ezért vett helyette egy másikat. © PivBear / Pikabu
  • Családi nagy bevásárlás volt, sorban álltunk a pénztárnál. Előttem három ember: a nagymamám, a nagynéném, és a nagybátyám. Először a nagyi fizetett, de kiderült, hogy elfelejtett cukkinit venni, szóval vissza kellett szaladnia érte. Amíg elment, a többiek azzal viccelődtek, hogy „az öreg kor már csak ilyen”. Ezután jött a nagynéném, aki kiderült, hogy otthon hagyta a bankkártyáját, szóval a nagybátyámnak kellett fizetnie helyette. Így is lett. Ezután a nagybátyám jött a saját dolgaival, és közben jót nevetett a pénztárossal, hogy „jajj, hát ezek a nők már csak ilyen feledékenyek”. Ezután visszapakolta a bevásárlókocsijába a cuccokat, fizetett, majd elment. A pénztárcáját pedig ott hagyta a futószalagon. © ImirRude / Pikabu