Belföld, Hírek

Mészáros Lőrinc újabb lapokat szerzett meg: hozzá került a Magyar Idők, a Bors és a Szabad Föld is

De az ő érdekeltségébe került Délmagyar és a Vidék Íze is. Közleményben írták le, mi a célja a lapokkal.

 

 

 

A Mészáros Lőrinc tulajdonában lévő Talentis Group Zrt. megvásárolta a Magyar Idők kiadóját, és a Mediaworks-ön keresztül a közvetett tulajdonába került a Borsot is kiadó Lapcom. A felvásárlásról közleményt is kiadtak az MTI-ben.

A közlemény szerint az Echo Tv, a MediaWorks és a médiafelület-értékesítő Printimus megszerzése után további befektetésekkel bővült a Talentis Group Zrt. médiaportfoliója.

A társaság megvásárolta a Magyar Idők és a Karc FM kiadóját, a Magyar Idők Lapkiadó Kft.-t.

Leányvállalata, a Mediaworks pedig megvette a Kisalföld, a Délmagyarország, a Bors, az Észak- Magyarország, a Kelet- Magyarország, a Hajdú Bihari Napló kiadóvállalatai mellett, a Mezőgazda Lap- és Könyvkiadó Kft.-t.

 

 

 

 

 

 

 

 

Ez utóbbi gondozásában jelenik meg a Szabadföld, valamint a Vidék Íze, és a Diéta & Fitnesz magazin.

Mészáros Lőrinc, a Talentis Group Zrt. tulajdonosa a társaságban egyesített médiaérdekeltségeit adomány formájában a Közép-Európai Sajtó és Média Alapítványnak ajánlotta fel – írták. A közlemény szerint az adományozó célja,

hogy hosszú távon biztosítsa a nemzeti értékek és hagyományok megőrzését, tovább erősítse a konzervatív értékszemléleten alapuló írott és elektronikus sajtó véleményformáló szerepét,

valamint felajánlásával támogassa a helyi közösségek minél szélesebb körű tájékoztatását.

A tulajdonosváltás a közlemény szerint a szükséges hatósági eljárások lefolytatását követően zárul

“Kik vannak benne? Az alapítvány kizárólagos, illetve többségi részesedésének megszerzésére irányulóan kötött megállapodást a tíz médiavállalkozással, mint felajánlóval” – írja a Zoom. “A tíz médiavállalkozás az Echo Penisola Kft., a Part FM médiaszolgáltatója; a Gong Rádió Kft., a Gong FM médiaszolgáltatója (81,7 százalékos részesedés); a HírTV Zrt., a HírTV médiaszolgáltatója; a Hold Reklám Kft., a Retro Rádió médiaszolgáltatója; a Hung-Ister Zrt. film-, videó-, televízióműsor-gyártó; a K4A Lapkiadó Kft., a Figyelő hetilap kiadója; a Mandiner Press Kft., a mandiner.hu hírportál kiadója; a Modern Media Group Zrt., a Lokál, a Lokál extra lapok, a lokal.hu és a 888.hu kiadója; a Napfénymédia és Marketing Kft., a Déli Szó és a szegedma.hu internetes hírportál kiadója; valamint a Ripost Média Kft., a Ripost napilap, a Hello! magazin, valamint a ripost.hu és a faktor.hu internetes hírportálok kiadója.”

 

 

 

 

 

forrás

►► HA TETSZETT A CIKK, KÉRJÜK LÁJKOLD ÉS OSZD MEG MÁSOKKAL IS! ❤ KÖSZÖNJÜK!




VÉLEMÉNY, HOZZÁSZÓLÁS?